Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Jag dör... :)

Skrivet:    ·  Allmänt
Asså tjuvlyssnat.se är fan den roligaste sidan ever. Jag sitter och tok skrattar åt vad folk har hört, så himla kul!!!
Titta bara här:

Fel om rätt

Pitcher's, Eskilstuna

Två män ~55 läser lunchmenyn. Man 1: Parmesan… Är det nöt eller fläsk?

Hämnden är en rätt som bäst serveras med kött och sås

Resecentrum, Linköping

Två kvinnor ~30 sitter och diskuterar vardagliga problem i hemmet. Kvinna 1: Min man är en sån kärring, han kan aldrig säga ifrån och han blir aldrig arg. Din gubbe är det ju i alla fall lite tryck i.

Kvinna 2: Ja, han kan bli vansinnigt arg. En gång slog han ett hål i väggen för att LHC förlorade sin hockeymatch.

Kvinna 1: Oj, det va värst… Ja, min man blev arg på mig en gång.

Kvinna 2: Arg? Riktigt arg? Vad gjorde han då?

Kvinna 1: Jag tror att han skalade potatisen lite slarvigare än vanligt bara för att jävlas.

 

Geografi för nybörjare

Restaurang, Östersund

Tjej 1 ~16: Jag har fått en resa till Amsterdam i present.

Tjej 2 ~16: Var ligger det?

Tjej 3 ~16: Typ vid London.

Tjej 4 ~16: Nej det ligger bredvid Köpenhamn.

Tjej 3: Ja, just det, men man måste åka över sjön.

 




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design