Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Tre-rätters-middag

Skrivet:    ·  Allmänt
Efter lunch idag har jag typ bara pluggat och gjort läxorna, så tråkig var min lördag. Fast ajg var ute och sprang en runda oxå för att få igång hjärnan lite och det var jättehärligt. Ngn mer än jag som älskar att vara ute och springa med musik???
 
Ikväll lagade Malte och mamma 3-rätters oxå och de lagade:
Räkmacka på vitlöksbröd, yummy!!!
Flygande Jacob med ris, det var ganska gott fast jag tyckte att det var lite konstigt med banan i maten...
Och till efterrätt gjorde de en sorts hemmagjord snickers som vi brukar göra vid jul. Så himla god!!!! ^_^
 
Och ni som läste det förra inlägget vet ju att jag även suttit och pysslat med ett godishalsband idag och ni får hålla er ännu lite längre för att få se resultatet men här kommer en liten sneakpeak.
Puss o Kram!♥



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design