Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Vi tjockade oss lite hos Tove..

Skrivet:    ·  Recept
Idag efter skolan så gick jag och Siri hem till Tove och gjorde pannkakor de blev jättegoda men det är någon som har skickat en pannkaksförbannelse över mig och Tove typ för i sommras när vi gjorde pannkakor( och åkte pulka...) så blev typ alla mosade och ganska fula, men goda. Och så blev det den här gången oxå typ så jag Tove och Siri åt lite mosade pannkakor som var jättegoda och till de hade vi typ socker, hemmagjord chokladsås och vaniljsås. Det var kanske inte så nyttigt men gott
Jag testade även att äta pannkakor med ketchup och chips. Det var första-och-sista gången jag åt det, det var bajsäkligt!!!
Puss o Kram!♥
 Höst!!!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design