Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

5-kamp på grönan

Skrivet:    ·  Allmänt
Igår var jag med mamma o tre av hennes jobbarkompisar på grönan. Mammas jobb hade nämligen fått en inbjudan att vara med på en 5-kamp med andra eventbyråer och bokningsbolag men konstigt nog så fick inte Eventyr(mammas jobb) ihop ett helt lag så då ringde mamma in mig istället.
Det var jättekul men jag kanske inte briljerade i alla grenar... :)
De saker vi körde var:
Woody
Can Alley
Skjutbanan
Kentucky Derby
Boom Ball
 
Och trots att jag hade med mig kameran så tog jag bara typ fyra bilder!!!!
Men hoppas det räcker!
Jag o mamma i Jetline
Hela laget! Janna, Mange, Zaza, jag och mamma.
Påfyllning av snacks! :)
Sista säsongen för Extreme. Såklart att jag åkte den!!!
 
Puss o Kram!♥
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design