Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Anden i glaset

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag efter skolan så gick jag, CN, S, Ty, B, N o CW hem till CN för under lunchen så hade jag o alla de innan nämda förutom CW som kom senare, pratat om anden i glaset. N hade kört det på sitt kollo o de hade fått besök av anden. Alla vi andra(utom S o N) trodde inte på det så bestämde oss för att gå hem till CN o köra det. Vi testade tre gånger o det funkade inte en enda gång. Jag vet faktiskt inte var den anden hade gömt sig, eller om det fanns någon ande alls.
Tror du på spöken o andar o sånt? Skriv gärna en kommentar o berätta vad du tycker!
Nu ska jag snart gå ner o ta på mig danskläderna för tredje gången på två veckor, jag får hålla ummarna för att det blir bra den här gången!
Puss o Kram!♥
En bild på mig o Evert Taube från igår! ^_^
 
♡Hhh♡
Skrivet: 2012-09-26,  kl. 17:54:22

hej kan du sluta sktiva "o" i stället för "och"! Det blir jätte störigt i texten bär du skriver o

Svar: Okej jag ska tänka på det!
Tilda

♡Klagade ♡
Skrivet: 2012-09-27,  kl. 19:49:53

Jag tycker det är bra att du skriver o. Man förstår!!!
P.s. Jag tror inte på andar men jag tror att alla människor har en själ & att den lever vidare efter döden!

Svar: Aa så kan det säkert vara att vi lever vidare, det är det ingen som vet. Det finns nog ingen säker källa...
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design