Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Insperation

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag sitter just nu o tittar på lite bilder ifrån We♥It typ jordens bästa sida med bilder!!!! Jag ska nämligen anpassa min design beroende på vad det är för årstid så jag håller på att titta lite på höstbilder o så. Hittar ni någon extar fin här bland de jag lägger upp, skriv gärna en kommentar så att jag vet! ^_^



 
 
♡Ella♡
Skrivet: 2012-09-06,  kl. 18:17:02

Jag tycker att flickan, pumpan och boken var jättefina!

Svar: Tack då vet jag!Kramar från mig! <3
Tilda

♡Jennie♡
Skrivet: 2012-09-15,  kl. 09:29:42

jag gillar bilden med folkabubblan och den lilla tjejen som man ser bakifrån

puss

Svar: Tack vad roligt då fick jag lite hjälp på traven!Puss o Kram mamma! <3
Tilda

♡Maggan♡
Skrivet: 2012-09-17,  kl. 06:32:10

Jag tycker bilden av alla lyktorna är jättefin!

Svar: Tack så jättemycket då vet jag mormor!!!! :)Kramisar ifrån mig!
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design