Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Marängbakning

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag o mamma har "bakat" maränger nu på eftermiddagen för vi ska få gäster ikväll så vi har pysslat runt lite här o de ser jättefina ut!!! O smeten smakar mumma!!! ^_^ O efter som att jag är en sån gottegris så var jag tvungen att göra lite glass oxå så det står en låda med hemmagjord glass i frysen som bara väntar på att få komma ut o bli uppäten. ^_^
Hur marängerna blir när de är klara har jag ingen aning om men som jag sa de ser fina ut nu o de har typ tio minuter kvar i ugnen, sen är det dags för nästa plåt....
Visst tar det tid men det är slutresultatet som räknas för mig iaf.
Recept lägger jag upp senare.
Puss o Kram!♥
Här vispar mamma smeten.
Dessa maränger står o väntar på att få åka in i ugnen.
Under tiden leker jag lite med timer funktionen på min kamera... :)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design