Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Nyttigt mellis...hehe

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag efter skolan gick jag o CW hem till Ty o bakade maränger, eller ja inte riktigt maränger. De var platta o lite smetiga men SUPERGODA!!! O när vi hade bakat de så kikade vi killarna Hj, Jo o M som oxå hade bakat ngt så att de kom hem till Ty tsm med T o H som oxå hade bakat, så vi hade ett litet knytis typ där S var dommare. Hon behövde inte baka ngt men hon fick smaka allt... LYXIGT! :)
Vi hade liksom tv¨tävlingar, en i smak o en i utseende o trors att våra "maränger" var väldigt goda så blev det lite fail när vi skulle servera de då vi var tvugna att typ mosa ihop två stycken o lägga de mellan två mariekex, så det smakade mest mariekex(till Hj:s stora glädje då han inte gillar maränger, hur man nu inte kan göra det :))
Tyvärr så hade H o T inte så mycket socker när de bakade så deras var lite sura, vår var platta så det var killarna(!) som vann med sin våffeltårta. Kanske inte riktigt något bakverk men det var faktiskt den som var snyggast o godast. Det var ganska surt för oss tjejer som varit ganska säkra på att vinna men det var liksom deras tur nu :)
Så till mellis åt jag en muffins, "marängkex" o våffeltårta(alla åt med skedar ifrån samma) så när jag kom hem o skulle äta middag åt jag en lingongrova med ost på o lite majs o två körsbärs tomater till, men ibland måste man faktiskt få lyxa till det!
Puss o Kram!♥
Här syns allting om ni undrar varför det är som en brun fläck på en av våra kakor så var det för att jag, CW o Ty ville busa lite så vi sa att det var chokladströssel. fast det egentligen var kaffepulver. Det var Hj som gick rakt i fällan skitglad över att få med strössel, som faktiskt inte vad det. Han tog en tugga innan han tittade konstigt på oss o då började vi asgarva. Men han fick en utan kaffe sen! :)
 
♡C♡
Skrivet: 2012-09-11,  kl. 19:32:47

Hahaha, vi hade en så rolig eftermiddag!

Svar: Ja absolut!!! :)
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design