Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Oj vad fort det gick!!!

Skrivet:    ·  Allmänt
Nu har jag precis kommit hem ifrån klassresan och oj vad det gick fort! Två nätter känndes för lite o jag hade gärna stannat där i typ två nätter till. Första kvällen hade vi disco i salen där vi åt. Det var värsta bästa discot!!! Vi dansade typ hela tiden så det var lite som ett gympa samt röstpass(vi sjöng med riktigt högt i de refränger vi kunde :P) o så fick vi typ godis chips ostbågar o läsk.
 
Samma dag som det var discot så gjorde vi aktiviteter, vi delade upp klassen i två "delar" o sen fick ena halvan bygga egna flottar av blåa-tunnor, smala stockar o rep och den andra halvan fick göra sammarbetsövningar i skogen och sen dagen efter så bytte vi så att de som byggt flotte dagen innan fick göra sammarbetsövingar och de som gjort övningarna fick bygga flottar och både övningarna o flottbygge var roligt, men flotte var roligast. Min grupps flotte lyckades faktiskt hålla ihop så pass bra att vi tog oss ut till brygg kanten och tillbaka som var målet. Fast den var liksom inte i toppskick... :)
 
Efter lunchen andra dagen så fick vi göra likadant(vi delade upp oss i grupper) och sen så fick ena gruppen gå en höghöjdstravers som den kallades, och det var liksom två linor som var spända mellan två träd ca 8m upp i luften o det var superkul!!!Men ganska läskigt oxå för det var liksom väldigt högt upp och andra gruppen fick gå i två kolsvarta labyrinter som oxå var super roliga!!!!
Och här kommer lite bilder ifrån klassresan:
Till klassresan åkte jag i bilen med dessa sötisar det är Å, jag, Tu o CN
Här går T,jag o J i en av sammarbetsövningarna.
Här ser ni några av mina tappra klasskompisar när deras flottar slutade att funka.
Höghöjdstraversen...
Såhär såg labyrinterna ut utifrån. Ser de små ut??? Testa att vara i de där känns de INTE små! :)
Puss o Kram!♥

 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design