Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Orienteringsdag i Ågesta

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag har vi haft orienteringsdag i Ågesta hela dagen tänkte jag säga men vi var typ bara där i tre timmar eller nåt, så vi slutade kvart i ett!!! Vi åkte ifrån skolan tjugo ö. åtta ungefär och då åkte vi tunnelbana till Farsta Strand tror jag, sen gick vi en liten bit innan J fixade skjuts med en förbi passerande buss... ^_^
De första började orientera tio i tio tror jag o sen släpptes man iväg med jämna och ojämna mellan rum. Jag o Tu startade tio ö. tio och sen orienterade vi i ca 1h det var ganska kul men blött, svårt och så gick det inte så bra heller... Jag o Tu fick 70p av typ 180 möjliga men det var svårare än vad man tror jag lovar!!! Max poängen fick tre killar i vår klass o det var typ 130 eller nåt.
Nu ska jag gå o titta lite på Kockarnas kamp!
Puss o Kram!♥
 
♡...♡
Skrivet: 2012-09-29,  kl. 09:15:03

Det var faktiskt Siri som fixade buss inte J ...

Svar: Jaha ojdå förlåt S! :)Kram! :)
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design