Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Övningsåker lite...

Skrivet:    ·  Allmänt
Imorron börjar min dans i Hammarby Sjöstad så jag och mamma har övingsåkt idag, vi åkte alltså till Hammarby Sjöstad och Kulturama som stället heter där jag dansar med tunnelbana o tvärbana så att jag fick känna på att åka den turen efter som att jag kmr att åka dit själv o så o det gick bra tycker jag!! Det är inte så att jag tycker det är svårt att åka tunnelbana utan det var bara det där med att byta o så men det var inte svårt alls! :) När vi väl var i Hammarby Sjöstad så gick vi in på bageriet Bröd & Salt där vi köpte 2 blåbärsbullar, 2 kanelbullar o 2 kardemummabullar som vi tog med oss hem så när vi kom hem fikade vi med pappa, Märta o Malte oxå. Asså vi fick två halvor var, jag tog en halva av blåbärsbullen och en av kardemummabullen. Blåbärsbullen var supergod!!!!! Jag tipsar stark om den i fall att ni någon gång är på Bröd & Salt.
 
Just nu sitter jag och pysslar med min nya design som kommer att bli färdig om ett tag som kommer att vara lite mer höstaktig... Mer än så säger jag inte :)
Puss o Kram!♥
Här syns kanelbullen o blåbärsbullen i bakgrunden. ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design