Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Whats your problem

Skrivet:    ·  Allmänt
Nämen snälla ni som skriver alla dessa knasiga, dumma kommentarer har ni inget annat att göra? Nyss fick jag en kommentar av någon som frågar varför jag skriver rubriker på engelska, svaret får du här:
Jag gör det för att jag vill, rubrikerna handlar visst om texten det är bara ibland kanske svårt att uppfatta. Är det något du/ni verkligen stör er på så får ni väl då sluta läsa min blogg. Jag blir väldigt ledsen för det men jag skriver det jag vill i min rubrik!
 
Ni andra som skickar kommenterer om att jag stavar fel och så är inte heller kul att läsa om, snälla ni hitta någon annan att beserwissa över om ni verkligen måste.
Alla ni andra som skriver snälla och trevliga kommentarer får mig att må så bra, blir liksom extra glad varje gång jag går in på bloggen och upptäcker att jag har fått en ny kommentar.
Hoppas ni fortsätter skicka de snälla kommentarerna!
Puss och Kram!♥
 
♡Moa :)♡
Skrivet: 2013-04-30,  kl. 07:36:15

Det är ju tufft med engelska rubriker! :D

Svar: Tack Moa! Nu blev jag peppad av dig! ^_^
Tilda

♡Jesper Barkselius ♡
Skrivet: 2013-05-03,  kl. 09:43:28

Vilka fina tjejer!

Svar: Haha aa! ^_^❤
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design