Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Where are my summer?

Skrivet:    ·  Allmänt
Nu när det är så soligt och fint ute så får det mig bara att längta ännu mer till den riktigt varma sommaren. Ni vet när man får plocka fram sina shorts, fina toppar och ballerina skor och bara gå runt och känna sig cool och soft liksom.
Hoppade hopprep med typ hela klassen idag efter att vi lyssnat på ett föredrag om nätet, det fick mig att känna mig så glad. Att alla verkligen var med och gjorde det bästa de kunde, vissa dagar visar min klass sig verkligen från sin bästa sida och det är de dagarna man ligger i sängen och gråter för att man måste spittras... ^_^
Puss och Kram!♥
Bjuder på en sommarbild ifrån Öland i sommras ^_^
♡Anonym♡
Skrivet: 2013-04-26,  kl. 16:05:14

Kan inte du göra en video hur du redigerar en bild?

Svar: Jo abslout jag gör det så fort jag får tid över!!! ^_^
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design