Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Back to school tag

Skrivet:    ·  Allmänt
Vilken klass ska du börja i - Jag börjar i 7a
Vilken dag börjar du? - Den 20:e så imorron (OMG!) 
Hade du läxor över sommaren? -
Ne, bara egna och de kan jag. Skulle blåsa tuggummibubblor och stå på händer, har tränat som en tok haha.
Vad ska du ha på dig första dagen i skolan? -
Hmm, tror vita byxor och nån topp. Visar på bild imorrn!
När vaknar du och lägger dig på skoldagar? -
Vaknar vid kl.7 och går och lägger mig runt 22.
Vad är stressigast med skolan? - När man har typ prov och inser det lite för sent så man måste stressplugga, panic!

Längtar du till skolan? -
Ja faktiskt, får nya klasser nu efter sommarlovet så det ska bli kul.
Vad längtar du mest efter? -
Typ nya klasserna haha.
Vad är roligast med att fixa för att komma tillbaka till skolan? -
Eh oj ingen aning...
Vilken klass började du med smink till skolan? - Har inte börjat med smik i skolan än.
Kommer du ha en ryggsäck eller handväska? -
Handväska ocf, näe skojar bara men har haft det sen 4:an typ. Är inte så förtjust i ryggsäckar...
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design