Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

For sale

Skrivet:    ·  Allmänt
Följ min blogg med Bloglovin
 
Har varit aktiv på Blocket de senaste dagarna då jag håller på att sälja ett gammalt skrivbord och en lampa (som jag precis lagt upp...) gjorde ngn deal med pappa att om jag sålde grejerna innan söndag så skulle jag få 100:- extra per sak så jag håller tummarna nu för att det ska bli sålt haha.
Har ingna planer nu under dagen, men ikväll får vi gäster så vi ska ha typ "kubbturnering" (mammas påhitt) och äta massa gott. Imörrn fyller Malte 11år oxå och jag har inget till honom, nån som vet vad man kan köpa till en 11årig fotbollsnörd som inte kostar allt för mkt?
Puss och Kram!♥
Gammal bild, men den fick hoppa upp på bloggen ändå! ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design