Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Like a rollercoaster

Skrivet:    ·  Allmänt
Är inne i värsta humörsvängningarna just nu pendlar upp och ner hej vilt, blir bara trött. Kan få utbrott över minsta sak och sekunden efter ligger jag och vrider mig av skratt på marken och tycker om allt och alla. Usch hatar att vara inne i den perioden på månaden men men, that´s life lixom... ^_^
Ska snart krypa ner i soffan och kolla på Idol blev så himla glad när jag såg att det skulle komma tbx. Har faktiskt varit på Idol en gång i 5:an, på genrepet, med skolan haha.
Puss och Kram!♥
 
♡Moa♡
Skrivet: 2013-08-27,  kl. 21:09:51

Cool bild, vem tar bilderna på dig? ❤

Svar: Tack, ofta är det jag själv med timer inställd på kameran men ibland är det mamma eller nån kompis. ^_^
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design