Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

My day with Buster

Skrivet:    ·  Allmänt
Efter lunch mötte jag upp Burre och så gick vi runt typ i kvarteret sen gick vi upp till Globen och kollade lite men eftersom att ingen av oss hade pengar gick vi hem till Burre och kollade på "The Walking Dead". Burre har kollat och pratat om den jättejänge så han övertalade mig att börja kolla på den och den var jättebra, vilket inte var så bra för nu är jag fast i den serien oxå haha.
Idag kanske jag ska träffa en kompis oxå vet inte, hon var sjuk igår så vi får se.
Puss och Kram!♥
 Fotade inget igår så jag bjuder på en gammal bild av oss haha... ^_^
♡♣ Ida - Hon som föddes med LKG♡
Skrivet: 2013-08-13,  kl. 12:04:26 Blogg:  http://idahtt.blogg.se

Är du för eller emot? Ge ditt svar här: http://idahtt.blogg.se/2013/august/ar-du-for-eller-emot.html :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design