Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Pretty many failures...

Skrivet:    ·  Allmänt
Det har verkligen inte varit min och Heddas dag idag haha, först möttes vi upp hemma hos mig (inte Globen som jag skrev i förra inlägget...) och därifrån cyklade vi till Bea och köpte varsin såndär självplocksallad, sånna där som är sjukt goda ni vet, och sen cyklade vi till en skog i närheten för att ha picknick. Jag brukar springa/gå i den skogen så jag visste ett bra ställe och typ precis när vi satt oss började det spöregna, så vi fick cykla hem...
 
När vi kommit hem och ätit upp och så gjorde vi typ "smoothie-challenge" och det var så sjukt äckligt att jag typ fick kväljningar haha. Sen uppe på det gjorde vi egna ansiktsmasker men det blev typ bara fel så det hjälpte lixom inte, så alla våra påhitt var lite sådär haha.
Nu ska jag och mamma kolla på Moulin rouge och mysa lite.
Puss och Kram!♥
 Heddas och min sallad! ^_^
 Och såklart en liten egobild oxå, tyckte att det behövdes lite fler efter förra inlägget! ^_^
Linne: Monki    Jeans: JC
♡Alexandra♡
Skrivet: 2013-08-11,  kl. 19:22:46 Blogg:  http://alexandraasfoto.blogg.se

Fina bilder! :)

Svar: Tack! ^_^
Tilda

♡Johanna♡
Skrivet: 2013-08-11,  kl. 23:53:52 Blogg:  http://storyofjohanna.blogg.se

Fin blogg :)

Svar: Tack vad glad jag blir! ^_^ ♥
Tilda

♡Becka [fotoblogg]♡
Skrivet: 2013-08-12,  kl. 01:38:19 Blogg:  http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Åh, gud så gott.
sv: Nämen åh, tack så väldans mycket fina du! Så otroligt glad jag blir.
Söndagskramar. ♥

Svar: Aa visst är det!Tack kramar till dig oxå! ^_^ ♥
Tilda

♡felicia♡
Skrivet: 2013-08-13,  kl. 13:47:37 Blogg:  http://feliciaholmgren.blogg.se/

Gott :D

Svar: Aa visst är det! ^_^
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design