Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Reasons to love fall

Skrivet:    ·  Allmänt
I brist på intressant dag lägger jag upp en resons to love fall med saker jag ska/eller tänker hitta på i höst lixom♥
1.Drar till London på höstlovet med mamma, Hanna och hennes mamma Helena. Fatta hur grymt!
 
2. De underbart härliga höstpromenaderna
 
3. Alla myskvällar med PLL!
4. Jag får börja andvända mitt pannband! ^_^
 5. Jag och Frida börjar på ett styrkepass i veckan, så kul!!!!
 
6. Det blir säsong för varm choklad igen...
 
♡Malin♡
Skrivet: 2013-08-23,  kl. 12:52:57 Blogg:  http://optimalin.blogg.se

Vilken fin blogg du har Tilda! Härligt att höra att någon håller med mig.. jag tycker att det är en viktig sak att fundera på, så man inte stressar upp sig av den här galna digitala världen :)
Vad roligt med London! Så fin stad :)

Svar: Tack vad glad jag blir, ja London ska bli kul!Hoppas vi ses snart! ^_^
Tilda-Den fluriga tjejen♥

♡Tyra♡
Skrivet: 2013-08-23,  kl. 23:13:32

Tilda jag ska till London den 28/10 kom jag på hehe

Svar: Oko, hoppas du får det asnajs. Kanske träffas ändå! ^_^
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design