Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Sleepover with ma friend

Skrivet:    ·  Allmänt
Var på We Are Sthlm igår med Frida och vi hade jättekul, vi kom dit typ när det öppnade och gick därifrån typ 4h senare eller nåt sånt och då hade vi testat allt!
På kvällen var tanken att jag + familjen skulle gått på en 40års fest men då fick jag vara hos Frida ist och sen på natten gick vi hem till mig och sov här, haha rörigt? Fridas familj har precis flyttat så de har flyttkartonger lite huller om buller och Frida har inget eget rum då de gör om där så det var därför... ^_^
Hängde tsm idag oxå fast vi gjorde inte så mkt, hängde bara lixom!
Puss och Kram!♥
 Klotterplanket var roligt! ^_^
 Hamnade mitt i en "meet-and-greet" med Grotesco gänget!!!!
 Efter att vi gått förbi donutsen 10ggr kunde vi inte hålla oss längre... ♥



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design