Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

U wish u could stop the time

Skrivet:    ·  Allmänt
Kom hem ganska nyligen så vi har ätit thaimat och packat upp de få saker vi hade med oss. Trots att vi var där i bara lite mer än ett dygn känns det som att det var jättelänge, trots att vi alla var lite motsträviga till att åka där ifrån.
 
När vi kom dit igår gick vi ner och badade vid stranden, och det var typ där vi tillbringade båda dagarna. Igår kväll grillade vi, lyssnade på gamla radioprogram och skrattade ihjäl oss.
Idag (förutom standen) åt vi glass, läste/ritade samt tog korta promenader i värmen, som för övrigt kommit tillbax med mkt kraft!
Puss och Kram!♥
 Trinntorpsbadet... :)
 Alva, Malte och Ida med sina härliga glassar! ^_^
Jo det var Forma handen som en liten pil, Pizzeriorna och Nummerupplysningen och massa andra... ^_^
 
♡ Hedda♡
Skrivet: 2013-08-04,  kl. 09:39:21 Blogg:  http://fralliisch.bloggplatsen.se

Ahaahahahahah, älskar nummerupplysningnen, skit rolig ❤
Kraaaam

Svar: Hahhhahahaha aa! ^_^Kraam på dig me!❤
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design