Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

You found me in the dark

Skrivet:    ·  Allmänt
Får så himla många härliga kommentarer från er läsare och det gör verkligen min dag varje gång! Hur hittar ni hit? Ta er gärna tid och skriv en rad, är det bara en engångs visit eller besöker du min blogg varje dag, jag vill så gärna veta! När ni ändå är i farten skriv gärna vad jag gör bra och kan göra bättre så kan vi utveckla bloggen tsm haha.
 
Softis dag i dag, tog en promenad imorse men annars har det bara varit massa tv-serier. Eftersom att jag har sett allt man kan i PLL så håller jag på med Gossip Girl nu ist och den är ju oxå asbra! Sitter hemma och blir fånigt avundsjuk på allas garderober så sjukt fina kläder men jag ska försöka att inte shoppa så mkt innan London i höst... Får se hur det går.
Puss och Kram!♥
 Haha benen blir så sjukt fina när man fotar de uppifrån! ;D
 Once you've taken in the forrest in your heart it never leaves you...
 
♡hjjonsson.blogg.se♡
Skrivet: 2013-08-13,  kl. 17:04:11 Blogg:  http://hjjonsson.blogg.se/

Sv; Ja, det tycker jag också. Tack! :D

♡Ella♡
Skrivet: 2013-08-14,  kl. 09:48:24

Jag har en kompis som läser din blogg så hon tipsade mig, har typ läst din blogg i ett år, typ mer tror jag ❤

Svar: Ok vad kul! ^_^ ❤
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design