Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Months since last time

Skrivet:    ·  Allmänt, Film och TV-serier
Mötte upp Burre idag vid lunch och drog t Globen. Var riktigt kul att träffa hnm igen var typ nån gång i september senast, behövde catch up a bit lixom. Kollade runt lite väl i Globen, gick inte in i nån affär riktigt utan gick några varv, åt glass på McDonalds och gick sedan hem via tolvan som är nån ny grej de öppnat under Tele 2 arenan. Mest restauranger oså där så vi gick bokstavligen bara igenom, gick hem t hnm sen o kolla på en asrolig film med Jack Black. SE DEN!!!
Puss och Kram!♥
 Sundae är det bästa på McDonalds!!!
 
 Så rolig film, kommer igång efter ett tag lixom, gillade den inte alls i början men sen belv den asbra!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design