Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Scary monday

Skrivet:    ·  Allmänt
Startade dagen m skräckfilm på engelskan, eller det var mer typ en spökhistoria som var lite creepy.Efter det var det en vanligt dag typ men precis som förra måndagen fick vi sluta efter lunch då våran NO lärare var sjuk den här gg så då gick jag hem. Tove Jossan o Lova kom efter ett tag hit tsm m Emelie o då kollade vi på skräckfilm igen..
Så är lite skiträdd hela tiden just nu, får se hur mkt ja kommer kunna sova i natt...
Puss och Kram!♥
 Bjuder på en assnygg bild during the time....



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design