Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

They are talking about snow

Skrivet:    ·  Allmänt
Är det bara jag som hört att det ska snöa på fredag?  Om det gör det sulle jag bli så glad ni fattar inte, har säkert skrivit det ett par ggr nu men vad är december utan snö?!
Tove o Jossan följde me hit efter skolan, vi kollade på massa serier oså. Bäsa sysselsättningen att göra nu när de är mörkt jue, hade dessutom värsta kenpiga provet i SO idag. Körde fast totalt men lyckades ändå svara på alla frågor även om det var riktigt svårt, får se hur det går...
Puss och Kram!♥
 
Bjuder på en jättefin bild från engelskan då vi kollade på skräckfilm o fick ha med oss godisss!!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design