Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Blodsockerfall?

Skrivet:    ·  Allmänt
Vi hade elevens val idag och då hade vi valt gympa så vi hade typ en fys-bana och jag mitt snille var inte så jättehungrig i morse så jag åt inte lika mkt frukost som jag brukar. Hmm förstår ni vart jag vill komma?
Jag fick ett typ blodsocker fall efter att vi kört banan tre ggr, så jag blev värtsa pale-facet och mådde så illa att jag trodde att kroppen skulle vändas ut-o-in så nu ger jag er ett tips här:
ÄT-ER-FÖRBASKADE-FRUKOST-ALLTID-SÅ-SLIPPER-NI-UPPLEVA-DETTA!!!!!
Ja det var bara vad jag ville få ur mig. ^_^
 
När jag fått i mig lite mat så hade jag jättekul och efter skolan gick jag, Norma, Tyra och Clara N hem till Clara N och gjorde nästan-pannkakor hehe...
Puss och Kram!♥
Efter lunchen åkte vi till ett museum där man kunde testa massa grejer...
...här ser ni Norma, Clara N och Tyra klättra på en klättervägg ^_^
♡Ella♡
Skrivet: 2013-02-24,  kl. 11:02:06

Nämen gud stackare!!!! Är det farligt?

Svar: Nedå det är det inte bara man får i sig nått. ❤ :)
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design