Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Fredagshäng med film

Skrivet:    ·  Allmänt
Fredagar känns så mysiga tycker jag, hela dagen går jag liksom och tänker på allt mysigt som händer när man kommer hem. ^_^ 
Idag efter skolan gick jag, Siri, ClaraN och Lovisa hem till mig och kollade på en bara film som hette So Undercover den var lite förutsägbar som alla amerikanska filmer men den var bra! Efter filmen var slut hamnade vi i en brottningsmatch i soffan och så pratade vi lite om imorrn då vi ska träffas och göra något (om inte jag blivit sjuk för jag har värsta halsont nu asså  SK*T) 
Aja ha en mysig fredag!
Puss och Kram!❤
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design