Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Fyra dagar kvar...

Skrivet:    ·  Allmänt
...tills skolan ska åka till Romme!!!! Vi har vinteridrottsdag på fredag och då fick man bl.a välja att åka skidor i Romme så gissa om skidåkningsnörden här bakom datorn är taggad!!! ^_^
 
Gick hem till Lovisa tillsammans med Norma efter skolan, vi gjorde smoothie och satt och pratade om lite allt möjligt. Sen var Norma dock tvungen att gå lite tidigare så då stannade jag kvar och pratade om allt mellan himmel och jord med Lovisa. Vi två har ju trots allt känt varandra sen vi var typ två år eller nåt sånt... ❤
Nu sak jag plugga lite till Franskan och kanske kika lite på Gossip Girl.
Puss och Kram!♥ 
SMOOTHIE och Norma i bakgrunden... ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design