Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Hemma dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Japp nu sitter jag här i soffan igen och skriver, fast denna gång så skriver jag ett inlägg tidigare har jag skrivigt på en bok jag håller på med. Min dag idag har inte varit mer spännande än att jag har kollat på film, läst böcker, skrivit på min bok, kollat på TV och så har jag gjort några misslyckade "hopp-bilder". Jag får lite dåligt samvete när jag läser överallt på alla bloggar att folk ska iväg och träna eller att de har tränat. Hmm, får nog pallra mig ut på en promenad lite senare... ^_^
Mår mycket bättre idag så imorrn drar jag till kusinerna.
Puss och Kram!♥
Jaha här ser ni en av mina ursnygga bilder. Måste berömma mig själv för att jag lyckats göra ett fint litet skägg av mitt eget hår oxå...
Och så blir det en liten ego-bild oxå. ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design