Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Mys, Bio och hemligt uppdrag

Skrivet:    ·  Allmänt
Som ni säkert såg igår så hade jag jätteont i halsen och även nu imorse så var jag gasnka hängig men jag tog mig upp, drack en sån där äcklig brustablett och mötte Lovisa för att sedan åka in till stan på ett hemligt uppdrag som jag kommer att berätta om efter sportlovet... ^_^
Sen mötte vi upp Siri och Clara N och gick till Hötrgshallen och åt lunch. Det var jättemysigt och vi hittade ett litet ställe där vi åt kebab och de som jobbade där var jättesnälla :) Sen gick vi upp till Sergel och köpte biljetter till PitchPerfect som jag har velat se jättelänge, och den var väldigt bra!!! Så alla som får möjlighet se den!
Puss och Kram!♥
Clara med den stora kebabtallriken (asså vi delade! :)
 
Jag och Siri ^_^
BIOSNACKS, haha det går inte att gå på bio utan det asså! ♥
♡Ida♡
Skrivet: 2013-02-24,  kl. 11:02:35

Haha fina bilder! :)

Svar: Ja visst är de! ^_^
Tilda

♡Tyra♡
Skrivet: 2013-02-25,  kl. 16:38:45

Vadå för hemligt uppdrag? :)

Svar: Det är hemligt... ^_^
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design