Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Hahahahahaha

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag sitter just nu coh tittar på Sveriges Roligaste klipp och skrattar nästan ihjäl mig åt vissa saker! Asså hur man kan göra vissa saker är helt ofattbart! Om ni inte sitter och tittar på det nu så är det ett starkt tips (det går på tv4)
 
Idag har det nog inte hänt något speciellt förutom att vi hade syslöjd för första gången på ett år och det verkar kul, fast det kan oxå bero på att jag, Burre, Erik, Lovisa, Hedda och Matewos satt och flumma lite på lektionen då men men....
Hoppas ni haft en azum dag!
Puss och Kram!♥
En bild på min outfit idag: Kofta: Saint Tropez T-shirt: Pull and Bear Jeans: JC



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design