Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Hämtade Märtis

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag stängde Märtas dagis kl. 15 så jag fick gå och hämta henne. Vi hade det jättemysigt och gjorde smoothie och kollade på typ Snow Buddies eller nåt sånt, den var inte så bra men men. Sen spelade vi lite kort oxå innan pappa kom hem och nu står han och Märta i köket och blandar pannkakas-smet! ^_^
 
Btw. jag vet inte rikigt vad jag ska skriva om, har ni något förslag? Är det fortfarnade något ni vill veta om mig trots att jag alldeles nyligen haft en frågestund? Ge mig gärna ideér så att jag inte skriver allt för tråkiga saker! :)
Puss o Kram!♥
Märta gillade Smoothien! ^_^
 
♡Tips vad du kan skriva om:♡
Skrivet: 2013-01-09,  kl. 18:01:03

Hur man gör en header
Visa ditt rum
Videoblogga
Film tips

Svar: Ok tack bra tips!!!!Kramar från mig! <3 :)
Tilda

♡Tova♡
Skrivet: 2013-01-09,  kl. 19:00:32

Du kan skriva om en resa du varit på! :-)

Svar: Bra idé!Kramar från mig! :) <3
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design