Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Lyxmiddag :)

Skrivet:    ·  Allmänt
Nu står jag och pappa i köket och lagar tre-rätters middag åt Malte, Märta och mamma. Vi har gjort såhär ganska många gånger liksom att två stycken lagar 3-rätters åt resten av famijen och nu var det min och pappas tur så då lagade vi en meny inspererad av Italien. Så det är liksom bara "italiensk mat". Recepten kommer upp imorgon men nu måste jag sluta för vi ska servera förrätten... ^_^
Puss och Kram!♥
Italian cook! ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design