Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Musikvideo-skapande med Frida

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag har jag och Frida gjort musikvideos hela dagen med hjälp av appen "Video Star"   det är riktigt enkelt och kul att göra videos där och man kan även titta på andras videos och få inspiration. :) Även detta är ett starkt tips!
 
Just nu är en av mammas bästa kompisar här med ett av sina barn och de har ätit middag här samt efterrätt och tittat på mina och Fridas videos... :) Nu springer Malte, Märta och Charlie (som mammas kompis Annas barn heter) runt på övervåningen och leker kull och jag sitter här nere och läser lite bloggar. Ja alla har vi olika intressen...
Puss o Kram!♥
Vi åt en repris av nyårsaftons varmrätt, lax med ris, hemgjord salsa och avokadosmör. ^_^
En gammal bild på mig och Frida. Tyvärr har Fridas mobil, där vi har filmen, laddat ur så imorrn ersätter jag den här bilden med en ifrån videon istället! :)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design