Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Några av mina favvo kläder...

Skrivet:    ·  Videoinlägg

När jag hade frågestund så fick jag en fråga av en tjej som undrarde om jag kunde göra ett vidoinlägg där jag visade upp några av mina favoritkläder så det är det jag gör där uppe asså...
Jag ber om ursäkt för att jag pratar sjukt mycket och ser helt störd ut när jag visar upp min byxdress hoppas ni gillar det ändå!

Puss och Kram!♥

♡Lovisa♡
Skrivet: 2013-01-12,  kl. 12:59:59

Hahahah Gud vad rolig du är!! Videon var jättebra, hoppas du gör massa fler videos!! Kram

Svar: Hahaha kul att du gillade min knäppa video! Och jag ska videoblogga så fort det finns tillfälle! :)Kramar från mig!!!!!! <3 <3 <3
Tilda

♡Clara♡
Skrivet: 2013-01-12,  kl. 20:31:55 Blogg:  http://clarazliv.blogg.se

Ja, den var jätterolig och bra! ♥ :)

Svar: Haha tack! :)
Tilda

♡Emmie♡
Skrivet: 2013-01-17,  kl. 07:19:51

Jag tycker den bar jätterolig och det var fina kläder! :)

Svar: Haha tack kul att du gillar den! <3 :)
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design