Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Nu vet jag hur det känns

Skrivet:    ·  

Alla gånger någon har sagt typ åh jag rodnar hela tiden, eller jag rodnade då och då har jag bara stått bredvid och skrattat lite med de men idag så hände det mig oxå! På syslöjden idag blev jag röd som en tomat och helt varm på kinderna. Men gud vad pinsamt det var!!!
Nu SKA jag duscha så hare gött!
Puss och Kram! ♥

♡orkar inte skriva in namn♡
Skrivet: 2013-02-01,  kl. 16:54:29

Hej!!! Kan inte du visa hur man länkar?? Bara om du vill! KRAM

Svar: Absolut, jag kan visa det så fort jag får tid över... :) ❤
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design