Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Nyårsafton och Nyårsdagen

Skrivet:    ·  Allmänt
Igår fotade jag inte så mycket tyvärr det var mest på maten och så men idag tog jag därimot en hel del bilder.
Igår firade vi b.la. nyår med Hanna, Adam, Helena och Fredrik och idag var vi oxå med de, efter att alla vaknat hemma hos sig (jag vaknade(blev väckt) halv 11) och ätit frukost möttes vi i en backe vi kallar Hoppbacken och var där och åkte typ skjärtlapp och pulka och det gick riktigt fort då det var is i typ hela backen...
 
Nu måste jag packa lite smått för vi ska åka skidor i Romme idag och imorrn så jag måste se till att jag har med mig underställ mm.
Puss o Kram!♥
Vi satt och åt till elva ungefär...
...och när klockan väl blev tolv gick vi ut och tittade på fyrverkerierna samt skickade upp en sån här lykta. På bilden är det mamma och Hanna som jobbar med den. ^_^
Oj hehe en ganska suddig bild ifrån backen...
Vi hade ett sk-lapps race, fast det blev ingen riktig vinnare. De flesta hoppade av mitt i backen... :)
 
♡Ella♡
Skrivet: 2013-01-04,  kl. 16:13:30

Haha, vilka härliga bilder!

Svar: Tack kul att du gillar dem! :)
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design