Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Skridskor at school

Skrivet:    ·  Allmänt, Videoinlägg
Idag på gympan åkte vi skridskor nere på IP och det var jättekul, fast grymt kallt. Mina skridskor är liksom för små så mina fötter var som isbitar. Tillslut kände jag inte mina tår längre!!!!!!! Fast det gick över när jag fick på mig mina vanliga lite halvslitna  kängor....
Efter skolan gick jag, Siri, Tyra och Norma hem till Tyra lite grand men jag var tvungen att gå ganska snabbt för mamma och pappa ska typ bort ikväll så vi har barnvakt och då var jag tvungen att gå hem. :(
Nu MÅSTE jag plugga såPuss och Kram!♥
Siri, Rebecka, Tyra, Norma, Clara N och Hedda ♥
Skridskor brudar asså... ^_^

Såhär ser det ut när vi åker! :)
♡Anonym♡
Skrivet: 2013-01-24,  kl. 18:56:43

Önskerubriker om dag 5:
1. Summer-pic last summer
2. Best friends
3. My favouritesports

♡Mimmi♡
Skrivet: 2013-01-25,  kl. 08:07:00

Hahahahahaha asså gud vilken rolig video jag dör!!!! :) :) :) :)

Svar: Haha vad kul att du gillar den! Jag skrattar oxå ihjäl mig när jag ser den! :)
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design