Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Trött!

Skrivet:    ·  Allmänt
Sitter i bilen nu på väg till Romme. Jag är så sjukt trött att jag skulle kunna somna just nu men jag måste hinna blogga klart först....
Under dessa dagar kommer jag inte kunna blogga (tror jag) men jag lovar att bomba lite grann med bilder när vi kommer hem igen. Jag ska dessutom försöka filma lite när jag åker, och om jag misslyckas med det slänger jag upp en video ifrån förra året då vi var i Gesunda...
Puss o skidKram på er!♥
Bild ifrån förra året. ^_^
 
♡Hedda♡
Skrivet: 2013-01-02,  kl. 14:55:50 Blogg:  http://fralliisch.bloggplatsen.se

Hahahah kul, jag var i Romme på mellandagarna vilket hotell bor ni på? Hahhaha skum fråga men aa, kika vilka backar du gillade jag tyckte om Sydhanget, ett tips!

Svar: Vi bodde på et first hotell inne i Borlänge. Mina favorit backar var:Sydhanget, Götes brant, Ravinen mm. Kul att du oxå var där! :)
Kramar från mig! :) <3
Tilda

♡Anonym♡
Skrivet: 2013-01-03,  kl. 13:59:07

Du har en jättefin header! Snälla kan inte du göra ett inlägg där du visar hur man gör en egen header? Snälla❤❤

Svar: Absolut, jag ska bara se till att få lite tid över! :) <3
Tilda

♡Hedda♡
Skrivet: 2013-01-04,  kl. 22:32:30

Jaha vi bodde på Scandic, var det hotellet vi backen det ni nådde på? Jaa, Ravinen var kul, åkte du Åkes Dröm (slutet) ? Hhaha.
Kram<3

Svar: Ja ofc den var oxå en favvo! :)Kramar från mig! <3 :)
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design