Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Vad tycker ni?

Skrivet:    ·  Allmänt
Som ni säkert ser så har jag gjort en ny design till mig själv oxå och jag är ganska nöjd med den! Vad tycker ni? Är den snyggare än min förra eller är jag helt ute och cycklar? :)
Skriv gärna en kommentar så jag får veta!♥
 
Idag så började vi göra väskor på syslöjden och det tycker jag ska bli jättekul! Jag hann bara klippa ut mina band idag men vi får se hur det går sen! Hehe...
Nu sitter jag och pysslar med min svenska läxa samtidigt som jag läser lite bloggar och kikar med några tjejer i min klass. Låter som att jag är värsta busy men det är jag inte! Det bara låter som det... ^_^
Puss och Kram!♥
 
Haha, tyckte jag var lite rolig nu och lade upp en låt med favvisen Olly Murs som heter Busy, eller är det bara jag som har konstig humor? ^_^
♡Lovisa♡
Skrivet: 2013-01-17,  kl. 19:58:53

Jag tycker din design är jättefin!

Svar: Tack! <3 :)
Tilda

♡Clara♡
Skrivet: 2013-01-17,  kl. 20:11:06 Blogg:  http://clarazliv.blogg.se

Gud vad fin design! Den är mycket finare än den förra! (fast den förra var också fin) :) ♥

Svar: Haha tack kul att du gillar den! <3 :)
Tilda

♡Moa♡
Skrivet: 2013-01-18,  kl. 07:59:26

Jag tycker den är jättefin!!! Fast jag vet inte hur din förra såg ut.... Vi måste ses snart! :-)

Svar: Tack!!! Och ja vi måste ses snart verkligen!!!!! ♥♥
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design