Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Forever, ’till the end of time

Skrivet:    ·  Allmänt
Blir så glad när jag kikar in på blogg.se och ser att ni läsare fortfarande stannar kvar trots att det är sommarlov och min bloggning går lite upp och ner.
Kom till mormor och morfar i förgår efter att vi varit på Skara Sommarland tsm med de och kussarna. Det var dökul och vi åkte massa karuseller och inte riktigt lika många vattenrutschbanor. Jag, pappa och Malte åkte bl.a.
BIG DROP!!! 
Den var sjukt läskig och av själva åkturen minns jag bara massa vatten, men efteråt fick jag värsta kicken och var sjukt speedad i typ 3h. Favvisarna blev Tranan och Spinner, två karuseller. Fast Spinner var lite roligare... ^_^
 
Nu ska jag och Malte sticka ut en sväng på tandemcykeln.
Puss och Kram!♥
Tack för att ni gör det så kul att blogga! ^_^
♡Silvia♡
Skrivet: 2013-07-27,  kl. 16:26:22 Blogg:  http://www.nattstad.se/SilviaS

Jättefin blogg. Kolla gärna in på min blogg :D

Svar: Tack kul att du gillar den! ^_^Kollar in din blogg nu på direkten!
Tilda

♡Va också där♡
Skrivet: 2013-07-27,  kl. 21:16:40

Jag var också på skarasommarland samtidigt som dig! Tror jag såg dig! // en tjej ifrån ett friidrottsläger du va på föra året haha

Svar: Hahaha fett kul! Vad heter du? ^_^
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design