Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Nothing's like home

Skrivet:    ·  Allmänt
Har kommit hem igen och ska vara här ett tag nu, tor inte att vi har ngt mer inplanerat än ngra dagar på olika vänners landställen haha.
Har som tidigare skrivit varit på Skara Sommarland med familjen+mo&mo och Jeppe,Sofie,Erland och Elsie. Det var superkul och mysigt som alltid när man umgås med familjen.
Efter två dagar i Skara drog vi vidare till mo&mo där vi var ett antal dagar och tokbadade p.g.a värmen som slagit till. Efter det åkte jag, Malte, Märta och pappa till farmor och farfar där vi var i två nätter och nu är vi alltså hemma.
 
Ska kolla på film ikväll och äta glass... ^_^
Puss och Kram!♥
 Hela kusinskaran i hotellet i Skövde  ^_^(bodde pyttelite utanför Skara)
 "Flumride" på Skara...
 Vi åkte Gokart på Skara, Sofie vann, men jag kom 2:a! :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design