Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Tha reading monster

Skrivet:    ·  Allmänt
Köpte två nya böcker till mig idag för 3:- styck, så jag sitter här och är lite överlycklig. Älskar att läsa och slukar böcker så jag har länge behövt ngt nytt. Har även fått en ny favorit författare Marian Keyes hon skriver superbra böcker och när jag insåg att det fanns två böcker med henne på stället vi var på så var det självklart att de skulle med hem. ^_^
Plockade även olika bär idag, bigarråer samt krusbär som mormor kokade kräm på när vi kom in. Mummmmsigt!
Puss och Kram!♥
 Nya böckerna!!!!!
 Storkussen som inte förstod varför vi skulle spara bären när vi kunde äta de på direkten... ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design