Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

A very long day...

Skrivet:    ·  Allmänt
Gick hem direkt efter skolan igår då jag hade riktigt ont i magen, på hemvägen mötte jag Adam, Erik och Matewos så jag följde med de. Tanken var att vi skulle till ip men det slutade med att vi hamnade hos mig. De var här i typ 2h innan Adam och Erik var tvugna att gå.
 
Kl. 4 kom Burre och Alex (bytte inte ut Erik och Adam, Burre, Alex, jag och Matewos hade faktiskt bestämt att vi skulle göra nåt). De två hade varit på grönan och där hade Alex köpt en såndär godis till mig, så himla gulligt ju! ^_^
Hann inte vara med varandra så länge för familjen skulle till gäster på kvällen men men.
 
Oj orkade ni läsa allt? Guldstjärna till er!!!!
Puss och Kram!♥
Dansade "Just Dance" haha de såg så himla roliga ut, värsta koncentrerade! ^_^
Försökte ta en hoppbild, gick sådär....
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design