Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Midsummer wedding

Skrivet:    ·  Allmänt
Var på pappas barndoms kompis bröllop igår i Lindesberg. Det var jättefint och runt om kyrkan var det vackert som en tavla, senare åkte vi upp till ett litet samhälle där brudparet bodde. Väl där blev det först snittar och bubbel innan vi gick till en superfin loge där det blev midsommar buffé och efterrätt.
Hade en super trevlig kväll och vi blev upphämtade av farmor vid ett tiden.
Nu har vi precis kommit fram till mormor och morfar där vi ska vara i helgen och mysa lite.
Puss och Kram!
Var ute och plockade blommor på morgonen...
Brudparet inne i kyrkan! ^_^
Hela familjen samlade. Det är Anna, Linnea, Maria, Erik, Per-Ove och på nedersta raden Arvid.
Och jag också! ^_^
Brudparet tog sig till festen i en hästdroska...
 Pappa och Malte precis anlända till festen.
 När alla tal var hållna så uppträdde en familj, samtidigt som sonen spelade gitarr, dottern sjöng och pappan spelade trummor målade mamman en tavla till brudparet!!!!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design