Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Sleepover at my friends

Skrivet:    ·  Allmänt
Vid lunch i fredags gick jag över till Ida och där ifrån åkte vi tsm med hennes mamma, lillasyster Alva och Alvas kompis Mathilda ut till deras underbara landställe. Det är så himla fint där och allt är så fräscht ^_^
När vi kommit fram, efter ett lunch stopp på vägen, gick vi upp till Mathildas pool och badade i flera timmar. När vi badad klart kom Ida och Alvas föräldrar upp också samt en annan familj och då gick vi tsm till en sjökrog i närheten där de hade en Libanesisk Afton och det var dökul!
Puss och Kram!♥
 Snygging framför poolen... ^_^
 Alva ställde sig på badringen haha
En av maträtterna :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design