Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

We laugh,and had a really good time

Skrivet:    ·  Allmänt, Videoinlägg
Var först i globen en sväng m Burre och köpte ett mobilskal(!) till min mobil och hängde där ett tag innan vi mötte upp Alex och Victor och stack till rackethallen. Var där i typ lite mer än 2h och spelade badminton och pingis, hade så sjukt kul och alla var helt flamsiga.
Video på dagens aktivitet hittar ni där nere, nu ska jag över till Burre och hänga lite.
Puss och Kram!♥
Min fina lilla kömpis och hans glass... :)

Har pusslat ihop en video från vårt lilla besök i rackethallen haha...



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design