Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Globen...

Skrivet:    ·  Allmänt
Det var grymt längesen jag var på globen  och förut var vi där typ varje fredag. Jag, Siri, Tyra och Clara W gick mest runt och tittade och dissade h&m:s kläder för att de härmat Hollister...
Vi åt även glass och hade kuuul. ^_^
 
På gympan idag dansade vi massa danser vi gjorde för jättelängesen och det roligaste var att ALLA kom ihåg danserna. Vi skrattade jättemycket och man fick värsta flashbacken.
Puss och Kram!♥
Vi åt McFlurry Rocky Road och den var jättegod... ^_^
Vi testade inte klackskor...
..inte alls. :)
♡elin stridh♡
Skrivet: 2013-03-23,  kl. 09:34:52 Blogg:  http://elincecilia.com/

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Ja absolut, jag ska bara komma på mitt lösenord till BlogLovin! ^_^❤
Tilda

♡marina♡
Skrivet: 2013-03-23,  kl. 11:40:24 Blogg:  http://marinapalme.blogg.se

Allt bra med dig? :)

Svar: Ja tack det är det. Hoppas det är bra med dig med! :) ❤
Tilda

♡elin stridh♡
Skrivet: 2013-03-24,  kl. 08:54:19 Blogg:  http://elincecilia.com/

hojta till o följ mig så följer jag dig :D

Svar: Abslout! ^_^
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design