Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Hängde med grabbarna

Skrivet:    ·  Allmänt
När skolan slutat stannade jag, Siri och Lovisa kvar lite med Erik, Burre och Alex i klassrummet. Vi satt mest och pratade i början och sen gjorde vi flera olika Harlem Shake oxå på Siris mobil fast det var typ bara en som blev bra och den hittar ni här nere... Sen kom Tyra oxå och då drog vi till Burre, fast utan Lovisa och Alex som skulle hem. Vi hade jättekul där och klädde ut oss i massa konstiga kläder.
Det är riktigt najsigt att hänga med killar ibland, de är så annorlunda haha.
Puss och Kram!♥

Whatch out bi*ches here we come... ^_^
Vi åt mellis hemma hos Burre oxå.
En halvsuddig bild på Erik, Tyra, Siri och jag.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design