Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Hotellfrukost

Skrivet:    ·  Allmänt
Tack vare mammas jobb så har hon fått frukostkuponger ibland och det hade hon fått nu till vilket Scandic hon ville så vi åkte in till T-Centralen och gick till Scandic Grand Central och åt frukost där. Det var ett sk*t snyggt hotell faktskt och det fanns massa olika saker att välja på. Efter att vi ätit upp och suttit och pratat lite gick vi runt på stan lite och köpte b.la. en hoodie och regnkläder till mig, men även lite småsaker till Märta och mamma.
 
Nu ska jag sitta hemma och slappa lite och senare i eftermiddag har mamma och pappa fått för sig att vi ska spela tennis så det är det jag ska roa mig med... :)
Puss och Kram!♥
Smoothie, Yoghurt, Mackor och äggröra och bacon.... fruktjuice, en pannkaka, vattenmelon och en croissant ^_^
Jag och Märtis och pappa i spegeln oxå hehe... :)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design